Mokymosi moduliai

Mokymų kaina - 40 EUR. Nuotolinių mokymų - 35 EUR.

Asmenybės psichologija Asmenybės psichologija 4 temos2021-10-15 - 2021-12-03 PlačiauSuskleisti

Iš pelenų į svaiginančią sėkmę – charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Pelenė”

2021-10-15Salva Marcinkevičienė

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, „pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti „pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Ką ji žinojo tokio, ko nežinau aš?
  • Kodėl ją užjaučia viso pasaulio skaitytojai?
  • Kaip susiformuoja Pelenės tipo charakteriai?
  • Įvertinimo ir nuvertinimo svarba mūsų gyvenime;
  • Brolių/ seserų santykiai.


Daugiau motinos, nei moterys - "meilės romanas" su dukra. Kaip išsilaisvinti iš kaltės, pykčio, pavydo jausmų? (I dalis)

2021-11-11Inga Bogdzevičienė

Tai 3-jjų dalių mokymų ciklas apie santykius pirminėje šeimoje: motinų-dukrų, tėvų-dukrų ir kt. santykius. 

Apie ką kalba moterys? Manote apie vyrus? Ogi ne, jos daugiausia kalbasi apie motinas! Galbūt tam tikrame savo gyvenimo etape, o galbūt ir viso gyvenimo tėkmėje jos yra dėkingumo šaltinis, tačiau gali būti jaučiamos kaip nepakenčiamos, erzinančios, keliančios pykčio ir kaltės jausmus. Aiškumą santykiuose užgožia praradimo baimė: ar turiu teisę būti egoistiška ir užsibrėžti ribas? O gal privalau būti emocine pagalbos stotele ir priimti kančią kaip dukros duoklę mamai ir pareigos būti šalia išpildymą? Meilės nepakanka. Brandi motiniška meilė sutinkama itin retai. Susitikimo metu turėsite unikalią galimybę tyrinėti dukrų – mamų santykius, suprasti ir priimti savo patirtis, o taip pat pajausti ryšį su kitų moterų patirtimis.  

  • Motinos archetipas – pagrindas motinos kompleksui. Kurią jūs pažįstate? Globojančią ir peninčią gerumu? Ekstremalią emociškai? Motiną, tarsi požemio tamsą?
  • Motina įvairiais dukros brandos laikotarpiais: jos užgrobta „maža graži mergaitė“; mergaitė paauglė ir augantis kaltės jausmas; suaugusi dukra ir nepasitenkinimo jausmas;
  • Mamos – dukros pora ir platoniški santykiai, kuriuose trečiam vietos nėra;
  • Ekstremalios motinos. Motinos žvaigždės, jaunatviškos meilužės;
  • Neteisingos motinos. Pavydžios ir ambivalentiškos. Depresyvios ir išprotėjusios;
  • Motina – mentorė;
  • Moteris tampa motina. Ar tapti sava mama? Perduoti gėdą, apleistumą, vienatvę;
  • Santykių gedulas. Motinos gedulas brandžiame amžiuje. 


Suaugusių dukrų – mamų santykiai. Kaip išsilaisvinti iš pykčio, kaltės ir kontrolės jausmų? (II dalis)

2021-11-25Inga Bogdzevičienė

II dalis. Apie ką kalba moterys? Manote apie vyrus? Ogi ne, jos daugiausia kalbasi apie motinas! Galbūt tam tikrame savo gyvenimo etape, o galbūt ir viso gyvenimo tėkmėje jos yra dėkingumo šaltinis, tačiau gali būti jaučiamos kaip nepakenčiamos, erzinančios, keliančios pykčio ir kaltės jausmus. Aiškumą santykiuose užgožia praradimo baimė: ar turiu teisę būti egoistiška ir užsibrėžti ribas? O gal privalau būti emocine pagalbos stotele ir priimti kančią kaip dukros duoklę mamai ir pareigos būti šalia išpildymą? Meilės nepakanka. Brandi motiniška meilė sutinkama itin retai. Susitikimo metu turėsite unikalią galimybę tyrinėti dukrų – mamų santykius, suprasti ir priimti savo patirtis, o taip pat pajausti ryšį su kitų moterų patirtimis.  

  • Motinos archetipas – pagrindas motinos kompleksui. Kurią jūs pažįstate? Globojančią ir peninčią gerumu? Ekstremalią emociškai? Motiną, tarsi požemio tamsą?
  • Motina įvairiais dukros brandos laikotarpiais: jos užgrobta „maža graži mergaitė“; mergaitė paauglė ir augantis kaltės jausmas; suaugusi dukra ir nepasitenkinimo jausmas;
  • Mamos – dukros pora ir platoniški santykiai, kuriuose trečiam vietos nėra;
  • Ekstremalios motinos. Motinos žvaigždės, jaunatviškos meilužės;
  • Neteisingos motinos. Pavydžios ir ambivalentiškos. Depresyvios ir išprotėjusios;
  • Motina – mentorė;
  • Moteris tampa motina. Ar tapti sava mama? Perduoti gėdą, apleistumą, vienatvę;
  • Santykių gedulas. Motinos gedulas brandžiame amžiuje. 


Mano asmenybės namai. Išoriniai ir vidiniai agresoriai, analizė remiantis pasaka ,,Mėlynbarzdis”

2021-12-03Salva Marcinkevičienė

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Grėsmės – kaip jas atpažįstame
  • Klausimų kėlimas – visų pokyčių pradžia
  • Broliai ir seserys – jų (ne)svarba mūsų gyvenime
  • Išdavus jausmus, kyla pavojus tapti auka
  • Mano asmenybės namai. Kur tai?
  • Autoagresija – kas tai? Ir ką su tuo daryti? arba
  • (Savigrauža. Ką su tuo daryti?)


Suskleisti
Bendravimo psichologija Bendravimo psichologija 1 tema2021-12-09 - 2021-12-09 PlačiauSuskleisti

Psichologinės manipuliacijos bendraujant. Ką pasirinkti - likti ar pasitraukti?

2021-12-09Juris Belte

Manipuliaciniai santykiai ilgalaikėje perspektyvoje veda prie pralaimėjimo ir bendravimo nutraukimo, dėl to yra svarbu išmokti identifikuoti manipuliacijas, jų netaikyti, o bendravimą grįsti tinkamomis įtakos priemonėmis, taikant partnerystės principus. Mokymų metu sužinosite, kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne. Suprasite įtakos ir charizmos sąsajas transakcinės analizės požiūriu (E. Berne).

Sužinosime kaip identifikuoti ir suprasti pagrindinius manipuliavimo, įtakos darymo metodus, strategijas bei technikas,  kaip tinkamai suvaldyti manipuliavimu paremtas situacijas, įsisavinsime informaciją ir žinias, padėsiančias tapti kompetentingu, stipriu, manipuliacijoms ir neigiamai aplinkinių įtakai atspariu žmogumi.

  • Manipuliavimo psichologinis mechanizmas. S. Karpmano trikampio taikymas manipuliacijose;
  • Emocijų moduliavimas;
  • Manipuliacijų tipai. Kaip atpažinti klientų, bendradarbių, partnerių manipuliacijas? 
  • Manipuliacijų analizė – praktinis darbas;
  • Antimanipuliavimo strategijos ir technikos;
  • Provokacijų neutralizavimas;
  • Manipuliacijų neutralizavimas – praktinis darbas.


Suskleisti
Darbo psichologija Darbo psichologija 1 tema2021-11-18 - 2021-11-18 PlačiauSuskleisti

Mobingas organizacijoje, kaip jį identifikuoti ir stabdyti.

2021-11-18Juris Belte

Daugelis darbdavių pabrėžia darbuotojų įtraukimą į įstaigos, įmonės ar organizacijos veiklos procesus, bendrą tikslų siekimą, tačiau darbuotojų ir kolegų ilgalaikis, sistemingas puolimas ir terorizavimas (mobingas) – vis dar itin didelė problema. Psichologinis spaudimas darbuotojui paprastai sukelia didelę emocinę įtampą, daro neigiamą įtaką darbo kokybei, darbuotojo motyvacija mažėja.

Darbdavys šiuo atveju turi pasirinkti: netekti darbuotojo, kuris galėjo pasiūlyti daugiau idėjų, skirtingų požiūrio taškų, problemų sprendimo būdų, arba keisti situaciją, taikant intervencijos priemones.

Kuo vėliau organizacija pastebės ir prisiims atsakomybę, tuo daugiau pastangų, išlaidų ir išteklių reikės psichologiniam klimatui gerinti.

Mokymų tikslas – suteikti žinių ir įgūdžių, kaip vadovui identifikuoti psichologinio smurto išraiškas darbovietėje ir kaip keisti situaciją. Suteikti žinių apie elgesio strategijas, leidžiančias darbuotojams pasipriešinti psichologinio smurto atvejais.

Ugdomos kompetencijos: mikroklimato formavimo, psichologinio smurto identifikavimo, psichologinio smurto eliminavimo, komunikavimo, kontrolės, darbo komandoje, tolerancijos ugdymo.

Mokymo metodai:

Teorinė paskaita; teorinės medžiagos analizė; diskusijos mažose ir didelėje grupėse, realių praktinių atvejų analizė; pasidalijimas rate.



Suskleisti
Kognityvinė psichologija Kognityvinė psichologija 1 tema2021-11-09 - 2021-11-09 PlačiauSuskleisti

Hormonai, smegenys ir elgesys. Kaip hormonai lemia mūsų elgesį ir kaip savo elgesiu išlaikyti smegenis sveikais

2021-11-09Saulius Taroza

Potemės:

  • Neuroendokrininė sistema
  • Hormonai ir gyvenimo ritmas
  • Streso nauda ir žala
  • Socialiniai peptidai ir jų svarba tarpasmeniniams santykiams
  • Lytiniai skirtumai smegenyse
  • Cheminių kontraceptikų poveikis elgesiui
  • Kispeptinas – kas tai?
  • Kaip išlaikyti smegenis sveikomis?

Vertė mokymų dalyviui: Mokymų metu dalyviai bus supažindinti su neuroendokrinine sistema. Numatoma pateikti žinių leisiančių labiau suprasti kaip mūsų elgesys reguliuojamas hormonais ir kaip mes savo elgesiu galime padėti savo smegenims išlikti sveikoms. Mokymai tiktų norintiems gilintis į elgesio, reguliuojamo hormonais, mechanizmus, o tai galėtų padėti įsisamoninti, kaip savo elgesiu veikiame save, aplinkinius bei ateinančias kartas. Mokymai būtų naudingi besidomintiesms nuotaikos pokyčiais bei norintiems pagerinti gyvenimo kokybę



Suskleisti
Pokyčių valdymo psichologija Pokyčių valdymo psichologija 2 temos2021-11-23 - 2021-11-30 PlačiauSuskleisti

Žinių yra, tačiau pokyčiai nevyksta? Metodai, kurie padeda įsipareigoti pokyčiams. Išdrįskite ir gal šį kartą jums pavyks?

2021-11-23Dr. Alicja Juškienė

Gyvensenos medicina- kaip motyvuoti pokyčiams ir kaip juos išlaikyti 

Gyvensenos medicina – tai nauja įrodymais pagrįstos medicinos šaka, kurioje gyvensenos keitimas (mityba, fizinis aktyvumas, streso valdymas, socialinė parama, aplinkos kontrolė) naudojamas siekiant išvengti, gydyti ir išgydyti lėtines ligas, veikiant jų priežastis.

Mokslininkams jau seniausiai žinoma, kad  žmogaus sveikata labai priklauso nuo jo gyvenimo būdo. Pastaruoju metu pasaulyje ekspertai vis daugiau gyvensenos pakeitimą taiko ir ligų gydymo praktikoje. Tačiau žinių nepakanka, kad vyktų pokyčiai. Svarbūs tam tikri metodai, kurie padeda žmonėms įsipareigoti pokyčiams ir juos išlaikyti. 

Šios paskaitos metu dalyviai sužinos naujausius gyvensenos medicinos mokslo pasiekimus ir kaip motyvuoti save ir kitus pokyčiams, bei juos išlaikyti. 

Gal po šios paskaitos sustiprės noras daryti gyvensenos pokyčius savo gyvenime? Gal išdrįsite išbandyti pristatytus metodus gyvensenos keitime? Ir gal šį kartą jums pavyks?



Trūksta gyvybės ir energijos? Laikas atgaivinti, o gal užauginti vidinį spontanišką vaiką

2021-11-30Dr. Alicja Juškienė
  • Ar kartais jaučiatės be gyvybės ir energijos? 
  • Ar atrodo, kad kasdienybėje vien tik rūpesčiai ir rimti reikalai?
  • Ar ilgitės lengvumo ir džiaugsmingumo?
  • Ar sunku daryti spantaniškas veiklas?
  • Ar atrodo, kad „vaikiškas” elgesys yra ne jums?

Jeigu atsakėte bent į vieną klausimą teigiamai, tikėtina, kad jūsų spontaniškas ir laimingas vidinis vaikas yra suvaržytas ir nesireiškia kasdienybėje suteikiant suagusio žmogaus gyvenimui energingumo, gyvybingumo, kūrybiškumo ir žaismingumo.

Kokia nauda dalyviui: Praktiniame užsiėmime susipažinsime kuo pasireiškia vidinis spontaniškas vaikas (remiantis Schemų terapija), kaip pasinaudoti jo energija kuriant darbius santykius su savimi ir aplinkiniais.

Šiame užsiėmime sužinosite taip pat kaip auginti savo vidinį spontanišką vaiką, nes galbūt jūsų vaikystės aplinka nebuvo tam dėl kažkokių aplinkybių palanki. 

Užsiėmimo metu išbandysime kelias smagias technikas, kurios galbūt pažadins snaudžiantį laimingą vaiką mumyse



Suskleisti
Šeimos ir porų psichologija Šeimos ir porų psichologija 2 temos2021-10-22 - 2021-12-07 PlačiauSuskleisti

Gyvenimo poroje iššūkiai - asmenybės šešėliai ir skeletai spintoje

2021-10-22Salva Marcinkevičienė
  • Gyvenimas poroje: iššūkiai ir nauda.
  • Kaip gimsta savastis?
  • Odė vienatvei.
  • Asmenybės šešėlis. Ar aš jį turiu?
  • Mano vidinio teatro aktoriai.
  • Kaip šnekėti, kad mane girdėtų.

"Pažink save ir kitą per pasaką". Šį kartą remsimės animaciniu filmu "Šrekas". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs. 



3 dalys Motina ir sūnus, tėvas ir dukra. Kelias į autentiškumą

2021-12-07Inga Bogdzevičienė

Turbūt retas kuris, santykyje su kitais žmonėmis, nebūtų girdėjęs įvairiais kontekstais ir formomis vartojamo žodžio  „jis/ ji kompleksuotas (ta)“ – pateikiamą ir suprantamą kaip negatyvų asmenybės aspektą. Iš kur jis atsiranda, kas jį sukuria, kaip jis veikia? Šiandien, kaip niekada anksčiau esame motyvuoti nustatyti ir įtvirtinti savąjį vyriškąjį ar moteriškąjį identitetą ir grąžinti jam pirmines vertybes. O taip pat atskirti asmenines santykių problemas ir išeiti iš pasikartojančių sunkumų rato. Kaip tai padaryti? Nepaprastai dažnai, patys to nesuvokdami, identifikuojamės su motinos ar tėvo asmenybės dalimis, kurios galiausiai mus įkalina gremėzdiškose baimių ir lūkesčių konstrukcijose, neleidžiančiomis pajausti realaus gyvenimo ir verčiančiomis jaustis vis labiau nusivylusiais. Pozityvaus ar negatyvaus tėvo ir motinos komplekso įtaką sūnums ir dukroms, turėtume suprasti kaip asmenybės „karkasą“ ar  sudedamąsias jos vidinio landšafto dalis. Mokymo metu klausytojai turės galimybę perprasti šią sudėtingą sistemą. Kam tai gali būti vertinga? Tiems, kas ieško kelio į savo autentišką gyvenimą. Galbūt kaltės ir gėdos, pykčio ir nusivylimo jausmai kyla iš to, kad neleidome sau tapti pačiais savimi? 

  • Atsiskyrimas ir savo identiteto paieškos. Berniukas paauglys ir tėvo kompleksas. Mergaitės paauglės ir galia atsispirti motinai. 
  • Belaukiant didžiulės sėkmės. Vyras ir pozityvus motinos kompleksas. 
  • Moterys ir pozityvus motinos kompleksas: „gyvenime galite ištverti beveik viską, jei tik gerai pavalgysite.“
  • „Gyvenk ir duok gyvent kitiems“ – neigiami pozityvaus motinos komplekso aspektai. Išsiskyrimo, sprendimų ir naujos pradžios problema. Agresija ir skundai. 
  • Išdidus tėvas ir nuostabus jo sūnus – „kaip nuostabu būti vyru!“
  • Dėmesingosios dukros – „tiesiog su vyrais įdomiau!“ 
  • Negatyvaus motinos komplekso įtaka dukrai - „kovok, jei nori išgyventi“. Strategijos išgyvenimui šeimoje arba „geriau jau nebūčiau gimusi.“ 
  • Negatyvaus motinos komplekso įtaka sūnui – nuo skausmo pilve iki panikos atakų, „lyg sustingęs.“
  • Negatyvus tėvo kompleksas sūnuje. Kafka ir savęs nuvertinimo manija. 
  • Negatyvus tėvo kompleksas dukroje. Ištakos nuostatų:  „esu niekam tikusi“, „niekada netapsi tikra moterimi.“
  • Nežinomos teritorijos įsisavinimas. Būti pasiruošusiam gimti iš naujo. 


Suskleisti
Vaikų psichologija Vaikų psichologija 1 tema2021-11-16 - 2021-11-16 PlačiauSuskleisti

Ko norėčiau paklausti vaikų – paauglių psichologo? Susitikime - diskusijoje rūpimi klausimai ir atsakymai.

2021-11-16Renata Jasevičienė

Potemės: Kada jau reikia kreiptis į psichologą? Kokios būtent pagalbos iš jo tikėtis? Koks turėtų būti tėvų indėlis šiame procese?

Vertė mokymų dalyviui: Kalbant apie psichologinę pagalbą vaikui, kylą įvairiausių klausimų. Kada jau reikia kreiptis į psichologą? Kokios būtent pagalbos iš jo tikėtis? Koks turėtų būti tėvų indėlis šiame procese? Apie visa tai ir daugiau susitikime - diskusijoje.

  • Kodėl neretai bijoma šios srities specialistų?
  • Aptarsime stereotipus ir mitus, lemiančius tokias baimes.
  • Nepatogūs klausimai, dar nepatogesni atsakymai, siekiant pažinti savo vaiko jausmus, elgesį, raidą, santykį su Jumis ir kitais.
  • Kaip atsiverti ir prabilti apie savo problemas, siekiant efektyviai spręsti vaiko problemą?
  • Skirkite laiko sustoti, išgirsti, ieškoti, išdrįsti.

Galbūt nebus jauku, visgi surizikuoti verta, nes neretai skaudus ir atviras išsisakymas, atveda ten, kur šviesiau.



Suskleisti
Koks yra paskaitose (auditorinėse) dalyvaujančios grupės dydis?

Mokymų grupėse dažniausiai būna apie 18 mokymų dalyvių. Tam tikrais atvejais priklausomai nuo temos grupėje gali būti ir virš 20 asmenų. Keletą mokymų yra numatyti didesnei auditorijai. 

Kuriuo dienos metu vyksta mokymai?

Mokymai vyksta nuo 17.30 val. iki 20.30 val. darbo dienomis. Mokymų trukmė - 4 astronominės valandos su 15 minučių kavos pertraukėle. Išskirtiniais atvejais pasiūlysime mokymus rytinėje dienos pusėje. 

Dažniausiai užduodami klausimai

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

Lina Paulikė Mokymų koordinatorė

lina@psichologijosmokykla360.lt
+370 609 26026 Kur vyksta paskaitos?

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą