Ar perfekcionizmas padeda ar trukdo vystant verslą, realizuojant save? Ar vidinis kritikas augina kokybę, o gal stabdo nuo veiksmų? Kaip nebijoti klaidų, o svarbius sprendimus priimti su ramybe? Gal galima vadovautis intuicija? Ar įmanoma neperdegti bandant viską spėti įgyvendinti?
Kviečiame dalyvauti vasariškame renginyje - diskusijoje, skirtame gvildenti klausimus minėtoms temoms, o taip pat ieškoti būdų, įrankių, kaip į savo rutiną integruoti daugiau sąmoningumo, pasirūpinti savo emocine sveikata, užsitikrinti darnesnę, ramesnę kasdienybę. Gali būti, kad būtent vasara yra palankiausias metas lėtesniam, sąmoningesniam gyvenimui!
Renginio metu komunikacijos ir viešojo kalbėjimo mokytoja Julija Brodskė kalbins, “Psichologijos mokykla360” įkūrėją, geštalto terapijos praktikę Sonatą Lygnugarienę.
Trokštame ne tik pasidalinti praktiškais, kasdieniais, sąmoningais įrankiais, bet ir sukurti jaukią erdvę kiekvienam atėjusiam pabendrauti, klausytis, būti išgirstam, užmegzti ryšį. Ateikite - susipažinsime, atrasime vieni kitus.
PROGRAMA
Susipažinimas
Pokalbis su Sonata Lygnugariene, diskusija
Kavos, arbatos pertrauka
Susitikimo refleksija
PROGRAMA
3. Vizualinės koncepcijos kūrimas (dirbtuvės)
PIETŲ PERTRAUKA
4. Vizualo (Instagram sienos) kūrimas pagal sudarytą koncepciją
5. Estetika ir estetinis intelektas. Kaip kasdien lavinti skonį ir kūrybiškumą.
KĄ IŠSINEŠIME IŠ DIRBTUVIŲ
• Dirbtuvių metu susidarysime savo (ar savo prekės ženklo) vizualinį identitetą, Kuris taps kryptimi ateityje renkantis vizualus ir sprendžiant komunikacijos klausimus.
• Išmoksime asmenybę “įpakuoti” į vizualinę kalbą.
• Pažinsime tendencijas ir atsikratysime neaktualių vizualinių sprendimų socialiniuose tinkluose.
• Išmoksime kurti estetiškas, harmoningas ir iškalbingas Instagram sienas.
• Pradėsime labiau pasitikėti savimi.
KAM SKIRTOS ŠIOS DIRBTUVĖS
• Besidarbuojantiems grožio ir estetikos srityje specialistams
• Administruojantiems savo klientų Instagram profilius specialistams
• Svajojantiems susirasti klientų ir kurti jiems profesionalų vizualinį turinį
• Moderniems ar siekiantiems tokiais būti prekės ženklams
• Freelanceriams, siekiantiems iškomunikuoti savo ekspertiškumą
• Nuomonės formuotojams, ieškantiems savitumo
• Trokštantiems išmokti estetikos, kompozicijos ir darnios IG sienos kūrimo taisyklių
KODĖL VIZUALAS?
Nes vizualas yra visavertis rinkodaros įrankis, nuo kurio priklauso, kiek patrauklus, įtikinantis, atpažįstamas ir įsimenantis yra prekės ženklo, eksperto, asmenybės įvaizdis. Dinamiškame ekranų pasaulyje stiprus vizualas virsta potekstine prekės ženklo ar asmenybės žinute, kūrėjo identiteto išraiška.
ESTETIŠKAS VIZUALAS PADEDA
• Komunikuoti ekspertiškumą ir skonį
• Kurti harmoniją ir kompozicinę darną Instagram sienoje
• Ištransliuoti prekės ženklo ar asmenybės vertybes, gyvenimo būdą
• Kurti autentišką, savitą įvaizdį
• Patraukti akį ir užsitikrinti dėmesį
• Realizuoti save
Į KAINĄ ĮSKAIČIUOTA:
5 valandų trukmės tiršti, gausiai pavyzdžiais prisotinti mokymai-dirbtuvės
Dalomoji dirbtuvių medžiaga
Kava, arbata, saldėsiai kavos pertraukėlių metu
Grįžtamasis ryšys namų darbams (grįžę namo, turėsite galimybę pabaigti namų darbus bei užduotis, o jas atsiuntę lektorei, sulauksite išsamaus grįžtamojo ryšio).
Dirbtuvių baigimo sertifikatai
SuskleistiMane ši mokykla sužavėjo tuo, kad ji visiškai nestandartiška: nėra griežtų "rėmų", nesijauti studentu. Tai aplinka, kurioje susirenka bendraminčiai, žmonės su panašiais interesais. Nors atvažiuoti po darbo dienos nėra lengva, nes jau jautiesi pavargęs, viską atperka dėstytojai, kurie labai jaučia auditoriją, nestandartiškai pateikia informaciją. Atvykstu pabūti, išmokti, pasisemti patirties. Ši mokykla tinka tiems, kas ieško daugiau nei namai ir darbai, tiems, kas žiūri į gyvenimą giliau, nori sužinoti daugiau, į aplinką pažiūrėti plačiau.
EditaMokymų dalyvė