2020 m. pavasario semestro studijų tvarkaraštis

Mokymai vyksta nurodytomis tvarkaraštyje datomis nuo 17.30 - 20.30 val. (mokymai, vykstantys penktadieniais: 15:00 - 18:00 val.)

Filtruoti
Derybų vedimas: klaidos ir sėkmės faktoriai (II dalis)
Ketv.Kovo05

NAUJA! Derybų vedimas: klaidos ir sėkmės faktoriai (II dalis)

Modulis: Darbo psichologija 2020-03-05Darius Rupšlaukis Plačiau

Dviejų dalių mokymai.

  • Praktinių derybų klaidos ir sėkmės faktoriai. Pasiruošimo deryboms planai. Tikslų formavimas. Informacijos kanalai ir įtaka derybų tikslams.  
  • Derybų vedimas. Pagrindinės derybų stadijos ir metodai kiekvienam žingsniui. Asmeninių savybių ugdymo pratimai derybų efektyvumui. 
  • Sudėtingos derybų aklavietės ir sprendimai. Praktinių situacijų sprendimas. Kaip iškepti didesnį „derybų pyragą“.
  • Partnerio įtraukimas į derybas. Klausimų formulavimo metodai ir apklausų schemos.
  • Argumentavimo taisyklės ir metodai. Kaip tinkamai pateikti argumentus, kad pasiekti savo tikslų ir įtikinti derybų partnerį. Derybų vedimas su sudėtingais žmonėmis. Pagrindiniai sunkių derybininkų tipai.  Kaip neprarasti iniciatyvos. 

Dalyviai mokymų metu gaus/ susipažins:

  1. Tikslų vizualizavimo metodą.
  2. Informacijos apie partnerius klausimyno sudarymo metodiką.
  3. Saviugdos užduotis gebėjimui klausytis, matyti ir kalbėti ugdymui. 
  4. Rekomendacijas kiekvienas asmeniškai, ką reikia tobulinti iš asmeninių gebėjimų. 
  5. Klausimų formulavimo techniką deryboms.
  6. Metodiką, kaip sudėlioti argumentus. 
  7. Minčių valdymo pratimas saviugdai. 
  8. Sudėtingų derybininkų tipų nustatymo metodika ir rekomendacijas kaip su jais elgtis ir ko vengti. 

 

Suskleisti
C.G. Jung pasąmonės psichologija – archetipai, kompleksai ir sapnai
Ketv.Kovo19

NAUJA! C.G. Jung pasąmonės psichologija – archetipai, kompleksai ir sapnai

Modulis: Asmenybės psichologija 2020-03-19Inga Bogdzevičienė Plačiau

Jungas akcentavo pasąmonės reikšmę žmogaus elgesiui ir įvedė asmeninės bei kolektyvinės pasąmonės terminą. Jis teigė, kad elgesį lemia ne tik žmogaus dinaminė individuali istorija, bet ir jam reikšminga praeitis bei ateitis. Kolektyvinė pasąmonė talpina dvasinę žmonijos patirtį ir išmintį, kuri gali atgimti kiekvieno mūsų sąmonėje - jos turinį galima atskleisti sapnuose, pasakose, mituose bei meno kūriniuose. Taigi, ji turi stiprią emocinę galią ir lemia mūsų mintis ir elgesį. Pavyzdžiui, Šešėlio, Animos, Motinos ar Tėvo archetipai – tai besikartojantys išgyvenimų kompleksai. Kaip jie gali veikti mūsų santykius? Nenatūrali motinos seksualizacija žaloja sūnaus vyriškąjį instinktą, skatina jo donžuanizmą. Tačiau teigiamai veikiantis kompleksas skatins vyro estetinį skonį, norą kurti švelnius vyro ir moters santykių saitus, pasiaukoti dėl to, kas yra teisinga. Kam reikia šių žinių? Kad taptų aišku, kokiu būdu jie mus veikia, kad pažindami juos galėtume nuo jų išsilaisvinti ir tapti labiau laisvesniais žmonėmis, gebančiais kurti autentišką santykį su savimi, kitais ir pasauliu bendrai. 

  • Asmenybė – energetinė sistema, gaunanti energiją iš išorės ir iš vidaus. Jei sąmoningumui teikiama didesnė reikšmė nei pojūčiams, jausmams, asmenybėje atsiranda įtampa. Bet ar galime įgyti visišką stabilumą? 
  • Asmeninė ir kolektyvinė pasąmonė. Asmeninė - talpina tai, ką savyje nuslopinome, kas turėjo pernelyg didelį emocinį krūvį. Kolektyvinė - gilesnė, ją turime gimdami, joje sutalpinta protėvių patirtis. Ar esame pasąmonės įkaitai? Ar tapsime tais, kuo skirta tapti?
  • Archetipai (Šešėlis) ir kompleksai (ego). Ar galime gyventi nesigrauždami ir nekaltindami?
  • Sapnų analizė. Praktinio darbo metu asmeninius, slaptus, svarbius pasąmonės turinius kelsime į sąmonės lygį. Galbūt mums pavyks atkurti vidinę pusiausvyrą, o gal numatyti ateitį?
Suskleisti
Seksualumo psichologija poroje
Penkt.Kovo20

NAUJA! Seksualumo psichologija poroje

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2020-03-20Andrius Kaluginas Plačiau

Mokymai skirti moterims ir vyrams, kurie kasdien gyvena poroje. Taip pat bus naudingi tiems, kas siekia atrasti ir išlaikyti naujus santykius bei tiems, kas išėjo iš buvusių santykių. Padės išvengti klaidų, sąmoningiau suprasti kas ir kodėl vyksta, o svarbiausia - išmokti išsaugoti darnius ir tvarius santykius.

Šiuose mokymuose gilinsimės į tai kas yra:

  • erotinis intelektas;
  • dažniausios problemos, kompleksai;
  • sprendimai.

 

Suskleisti
Maksimalus rezultatas minimaliais resursais. Kaip pasiekti asmeninio efektyvumo darbe ir gyvenime?
Ketv.Kovo26

NAUJA! Maksimalus rezultatas minimaliais resursais. Kaip pasiekti asmeninio efektyvumo darbe ir gyvenime?

Modulis: Darbo psichologija 2020-03-26Laura Rimkutė Plačiau

Mokymai skirti tiems, kas nori padidinti savo asmeninį efektyvumą, siekia geriau jaustis kasdieniniame gyvenime, turi sunkumų susitelkiant ties darbu ir tikslų siekimu bei nori ugdyti savo valią ir keisti kasdienius įpročius. 

Asmeninis efektyvumas darbe:

  • Nuostatos asmeninio efektyvumo ir laiko valdymo atžvilgiu;
  • Asmeninė laiko efektyvumo analizė;
  • Laiko vagys;
  • Tikslų ir prioritetų nusistatymo svarba;
  • Laiko matrica (Eisenhower matrix).

Produktyvi ir efektyviai dirbanti asmenybė:

  • Asmeniniai kasdieniai įpročiai, didinantys efektyvumą ir gerinantys savijautą;
  • Valios ugdymo metodai;
  • Savimotyvacijos šaltiniai.

Šio mokymo metu dalyviai:

  • Išsigrynins asmenines nuostatas efektyvumo ir laiko valdymo atžvilgiu;
  • Pasidarys savo laiko efektyvumo analizę;
  • Suvoks, kaip dažniausiai švaisto savo laiką;
  • Nusistatys savo didžiausius prioritetus;
  • Sužinos, kaip ugdoma valia;
  • Išsikels tikslą ugdyti naujus kasdienius produktyvumo įpročius;
  • Gaus patarimų, iš kur semtis vidinės motyvacijos darbui ir tikslų įgyvendinimui.
Suskleisti
Trūksta gyvybės ir energijos? Laikas atgaivinti ar užauginti vidinį spontanišką vaiką
Antr.Kovo31

NAUJA! Trūksta gyvybės ir energijos? Laikas atgaivinti ar užauginti vidinį spontanišką vaiką

Modulis: Asmenybės psichologija 2020-03-31Dr. Alicja Juškienė Plačiau
  • Ar kartais jaučiatės be gyvybės ir energijos? 
  • Ar atrodo, kad kasdienybėje vien tik rūpesčiai ir rimti reikalai? 
  • Ar ilgitės lengvumo ir džiaugsmingumo? 
  • Ar sunku daryti spontaniškas veiklas?
  • Ar atrodo, kad „vaikiškas” elgesys yra ne jums?

Jeigu atsakėte bent į vieną klausimą teigiamai, tikėtina, kad Jūsų spontaniškas ir laimingas vidinis vaikas yra suvaržytas ir nesireiškia kasdienybėje suteikiant suaugusio žmogaus gyvenimui energingumo, gyvybingumo, kūrybiškumo ir žaismingumo.

  • Praktiniame užsiėmime susipažinsime kuo pasireiškia vidinis spontaniškas vaikas (remiantis Schemų terapija), kaip pasinaudoti jo energija, kuriant darnius santykius su savimi ir aplinkiniais.
  • Sužinosite kaip auginti savo vidinį spontanišką vaiką, nes galbūt Jūsų vaikystės aplinka nebuvo tam dėl kažkokių aplinkybių palanki. 
  • Užsiėmimo metu išbandysime kelias smagias technikas, kurios galbūt pažadins snaudžiantį laimingą vaiką mumyse.
Suskleisti
Delegavimo praktika. Kaip nuspręsti, deleguoti,
Ketv.Balandžio02

NAUJA! Delegavimo praktika. Kaip nuspręsti, deleguoti, "išnykti" ir įvertinti?

Modulis: Darbo psichologija 2020-04-02Juris Belte Plačiau

Darbų visuomet yra daugiau nei laiko jų padaryti. Efektyvumo didinimui svarbūs yra geri delegavimo įgūdžiai. Per gerą delegavimo praktiką didinama darbuotojų motyvacija ir atsakomybė, ugdoma kompetencija, o darbų padaroma daugiau. Dalyviai sužinos kokiais principais remiasi efektyvūs delegavimas ir kokios yra psichologinės kliūtys efektyviam delegavimui. 

  • Delegavimas. Kodėl, ką ir kaip deleguoti? 
  • Pagrindiniai delegavimo principai.
  • Psichologiniai delegavimo barjerai iš pavaldinių ir vadovo pusės. Analizė ir rekomendacijos. 
  • Sprendimų priėmimo kliūtys.
  • Ugdomojo vadovavimo technikų taikymas delegavime, vykdymo procese ir grįžtamojo ryšio suteikime. 
  • Kontrolė kaip grįžtamojo ryšio suteikimo ir motyvacijos didinimo funkcija.
  • Neatitiktys užduoties atlikimo procese – kaip reaguoti vadovui, kad darbuotojus nesužlugdytų, o kaip tik padidintų delegavimo efektyvumą.
  • Pozityvūs sankcijų taikymo principai.

 

Suskleisti
Laimingi santykiai poroje. Penkios laimės sąlygos
Penkt.Balandžio03

NAUJA! Laimingi santykiai poroje. Penkios laimės sąlygos

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2020-04-03Andrius Kaluginas Plačiau

Mokymai skirti moterims ir vyrams, kurie kasdien gyvena poroje. Taip pat bus naudingi tiems, kas siekia atrasti ir išlaikyti naujus santykius bei tiems, kas išėjo iš buvusių santykių. Padės išvengti klaidų, sąmoningiau suprasti kas ir kodėl vyksta, o svarbiausia - išmokti išsaugoti darnius ir tvarius santykius.

Mokymų metu kalbėsime:

  • Kas yra santykių laimė?;
  • Penkios laimės sąlygos;
  • Gerovės technologijos.
Suskleisti
Motina ir sūnus, tėvas ir dukra. Kelias į autentiškumą
Ketv.Balandžio09

NAUJA! Motina ir sūnus, tėvas ir dukra. Kelias į autentiškumą

Modulis: Šeimos ir porų psichologija 2020-04-09Inga Bogdzevičienė Plačiau

Turbūt retas kuris, santykyje su kitais žmonėmis, nebūtų girdėjęs įvairiais kontekstais ir formomis vartojamo žodžio  „jis/ ji kompleksuotas (ta)“ – pateikiamą ir suprantamą kaip negatyvų asmenybės aspektą. Iš kur jis atsiranda, kas jį sukuria, kaip jis veikia? Šiandien, kaip niekada anksčiau esame motyvuoti nustatyti ir įtvirtinti savąjį vyriškąjį ar moteriškąjį identitetą ir grąžinti jam pirmines vertybes. O taip pat atskirti asmenines santykių problemas ir išeiti iš pasikartojančių sunkumų rato. Kaip tai padaryti? Nepaprastai dažnai, patys to nesuvokdami, identifikuojamės su motinos ar tėvo asmenybės dalimis, kurios galiausiai mus įkalina gremėzdiškose baimių ir lūkesčių konstrukcijose, neleidžiančiomis pajausti realaus gyvenimo ir verčiančiomis jaustis vis labiau nusivylusiais. Pozityvaus ar negatyvaus tėvo ir motinos komplekso įtaką sūnums ir dukroms, turėtume suprasti kaip asmenybės „karkasą“ ar  sudedamąsias jos vidinio landšafto dalis. Mokymo metu klausytojai turės galimybę perprasti šią sudėtingą sistemą. Kam tai gali būti vertinga? Tiems, kas ieško kelio į savo autentišką gyvenimą. Galbūt kaltės ir gėdos, pykčio ir nusivylimo jausmai kyla iš to, kad neleidome sau tapti pačiais savimi? 

  • Atsiskyrimas ir savo identiteto paieškos. Berniukas paauglys ir tėvo kompleksas. Mergaitės paauglės ir galia atsispirti motinai. 
  • Belaukiant didžiulės sėkmės. Vyras ir pozityvus motinos kompleksas. 
  • Moterys ir pozityvus motinos kompleksas: „gyvenime galite ištverti beveik viską, jei tik gerai pavalgysite.“
  • „Gyvenk ir duok gyvent kitiems“ – neigiami pozityvaus motinos komplekso aspektai. Išsiskyrimo, sprendimų ir naujos pradžios problema. Agresija ir skundai. 
  • Išdidus tėvas ir nuostabus jo sūnus – „kaip nuostabu būti vyru!“
  • Dėmesingosios dukros – „tiesiog su vyrais įdomiau!“ 
  • Negatyvaus motinos komplekso įtaka dukrai - „kovok, jei nori išgyventi“. Strategijos išgyvenimui šeimoje arba „geriau jau nebūčiau gimusi.“ 
  • Negatyvaus motinos komplekso įtaka sūnui – nuo skausmo pilve iki panikos atakų, „lyg sustingęs.“
  • Negatyvus tėvo kompleksas sūnuje. Kafka ir savęs nuvertinimo manija. 
  • Negatyvus tėvo kompleksas dukroje. Ištakos nuostatų:  „esu niekam tikusi“, „niekada netapsi tikra moterimi.“
  • Nežinomos teritorijos įsisavinimas. Būti pasiruošusiam gimti iš naujo. 
Suskleisti
Emocinė branda - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus”
Ketv.Balandžio23

Emocinė branda - charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Lydekai paliepus, man panorėjus”

Modulis: Asmenybės psichologija 2020-04-23Salva Marcinkevičienė Plačiau

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Emocinė branda. Atsiskyrimas. Iniciacija. Kas tai? Ir kam to reikia? 
  • Ar tikrai negalima visa gyvenimą nugyventi šiltai ir laimingai ant krosnies? 
  • Kaip užauginti suaugusįjį?
  • Kada geriausias laikas išeiti iš tėvų namų?
Suskleisti
Kada klaida yra gėris? Klaidų kultūros diegimas organizacijoje
Antr.Balandžio28

NAUJA! Kada klaida yra gėris? Klaidų kultūros diegimas organizacijoje

Modulis: Darbo psichologija 2020-04-28Juris Belte Plačiau

„Daryk gerai arba nedaryk iš viso!“ taip tėvai mus auklėjo vaikystėje. Tačiau šiandien, kai aplinka, kurioje veikia organizacija, tampa vis labiau neapibrėžta, būtina nuolat eksperimentuoti ir mokytis iš klaidų. Mokymasis iš klaidų tampa konkurencinio pranašumo įrankiu. Svarbu keisti organizacinę kultūrą, kad darbuotojai nebijoti kelti klaidų ir už klaidas nebūtų baudžiami. Be to, turi būti įdiegtos procedūros kaip tinkamai analizuoti neatitiktys ir įgyvendinti atitinkamus pokyčius.

  • Klaidos ir pažeidimai. Kada klaida yra gėris?
  • Kas yra klaidų kultūra – darbuotojų požiūrio keitimas. Vadovybės veiksmai.
  • Juodosios dėžės principo taikymas tinkamai klaidų kultūrai formuoti.
  • Susitelkimas į sprendimų principas.
  • Skundų klasifikavimas ir jų valdymas. 
  • Neatitikčių fiksavimas ir analizė – procedūra ir procesas. Testavimas ir tobulinimas.
Suskleisti
Įdomiausi ir jau uždrausti psichologiniai eksperimentai – ką juose sužinojome apie save ir kitus?
Antr.Gegužės05

NAUJA! Įdomiausi ir jau uždrausti psichologiniai eksperimentai – ką juose sužinojome apie save ir kitus?

Modulis: Asmenybės psichologija 2020-05-05Julius Tilvikas Plačiau
  • Ar galėtumėte nužudyti žmogų? Ne? O jei Jums lieptų? Gal tuomet nuskriausti gerą draugą tik dėl to, kad vilkite kitokios spalvos drabužius nei jis? Irgi ne? O jei jis būtų jau nebe draugas, o priešas, vien dėl to kad vilki kitos spalvos drabužius? 
  • Pasirodo nesame tokie moralūs, geraširdžiai ir draugiški, kaip apie save manome. Dvidešimto amžiaus viduryje žmonės vykdė psichologinius eksperimentus, kurie šiuo metu jau uždrausti dėl moralinių, etinių ar sveikatos priežasčių. Eksperimentai atskleidė koks trapus yra žmogiškumas ir kaip greitai pasiduodame autoritetų įtakai, lengvai smurtaujame ir kokie esame subjektyvūs.

Mokymai skirti besidomintiems psichologija bendrai, ypač žmonių elgsenos motyvais ir modeliais.

Suskleisti
Ketv.Gegužės07

NAUJA! "Aukos - agresoriaus" spąstai. Kaip gyventi savo gyvenimą ir įsileisti naujus dalykus?

Modulis: Asmenybės psichologija 2020-05-07Inga Bogdzevičienė Plačiau

Aukos ir agresoriaus tema aktuali visais  laikais – šie vaidmenys gali būti išgyvenami šeimoje, santykyje su tėvais, su sutuoktiniu, vaikais, esame patyrę mokykloje, darbe. Tai dažnas psichologinis santykių modelis, įkvėptas baimės ir sutrikusios savivertės jausmo. Tai santykių spąstai, nes aukos ir agresoriaus vaidmenys dažnai yra subtiliai užmaskuoti. Iš šių spąstų gali pavykti išeiti, jei pajėgtume gyventi kaip išties laisvi žmonės – jei nereiktų įrodinėti, kad esame išskirtiniai, jei nebijotume būti atstumti, jei nesipuikuotume savo galia ir žiniomis, jei nereikėtų menkinti savęs ir pataikauti kitam dėl savo poreikių patenkinimo. Kiek, išties, mylime save ir savo gyvenimą? Kiek turime noro veikti išvien, o ne vienas priešais kitą? Aptariamas temas lydės trys bazinės temos: kaip susigrąžinti kūrybiškumą ir atstatyti žmogiškąjį ryšį, kaip susigrąžinti pasitenkinimo jausmą ir gyventi savo gyvenimą savirealizuojantis. 

  • Aukos ir agresoriaus dinamika pasakose. Kada kyla pavojus tapti auka? Ar įmanoma siekti karjeros ir gyventi savo gyvenimą be „skeletų spintoje?“ 
  • Agresija padeda apginti ribas ir pasirūpinti savimi? Užsislėpęs užpuolikas. Agresoriaus ir užuomaršos kolizija.
  • Pyktis ir baimė. „Nirštu, kad man reikia kito žmogaus!“ – savikritika, prarastas savarankiškumas ir aiškus suvokimas kas yra kas. 
  • Išsigelbėjimas. Kur mes bėgame?
Suskleisti
Gyvensenos medicina - kaip motyvuoti save ir kitus pokyčiams, bei juos išlaikyti
Antr.Gegužės12

NAUJA! Gyvensenos medicina - kaip motyvuoti save ir kitus pokyčiams, bei juos išlaikyti

Modulis: Pokyčių valdymo psichologija 2020-05-12Dr. Alicja Juškienė Plačiau

Gyvensenos medicina – tai nauja įrodymais pagrįstos medicinos šaka, kurioje gyvensenos keitimas (mityba, fizinis aktyvumas, streso valdymas, socialinė parama, aplinkos kontrolė) naudojamas siekiant išvengti, gydyti ir išgydyti lėtines ligas, veikiant jų priežastis.

Mokslininkams jau seniausiai žinoma, kad žmogaus sveikata labai priklauso nuo jo gyvenimo būdo. Pastaruoju metu pasaulyje ekspertai vis daugiau gyvensenos pakeitimą taiko ir ligų gydymo praktikoje. Tačiau žinių nepakanka, kad vyktų pokyčiai. Svarbūs tam tikri metodai, kurie padeda žmonėms įsipareigoti pokyčiams ir juos išlaikyti. 

  • Šių mokymų metu dalyviai sužinos naujausius gyvensenos medicinos mokslo pasiekimus ir kaip motyvuoti save ir kitus pokyčiams, bei juos išlaikyti. 
  • Gal po šios paskaitos sustiprės noras daryti gyvensenos pokyčius savo gyvenime? Gal išdrįsite išbandyti pristatytus metodus gyvensenos keitime? Ir gal šį kartą jums pavyks?
Suskleisti
Neišnaudotos motyvavimo galimybės
Antr.Gegužės19

NAUJA! Neišnaudotos motyvavimo galimybės

Modulis: Darbo psichologija 2020-05-19Juris Belte Plačiau

Dalyviai sužinos kaip nustatyti ir koreguoti darbuotojų individualiąją vidinę motyvaciją, kaip susiformuoti darbuotojų tinkamus lūkesčius, kad jie būtų motyvuoti savo veikloje, kokiomis tinkamomis vadybinėmis priemonėmis reikia naudotis, kad būtu palaikoma ilgalaikė aukšta motyvacija.

  • Darbuotojų savivertės, tikslų ir motyvacijos sąsajos. Vidinė ir išorinė motyvacija.
  • Individualioji motyvacija. Metaprogramos – individualiosios motyvacijos nustatymas.
  • Naujo darbuotojo motyvacija adaptacijos laikotarpiu. Imprintingo ir lūkesčių formavimo įtaka motyvacijai.
  • Psichologinė distancija darbiniuose santykiuose kaip motyvacijos įrankis.

 

Suskleisti
Psichologinė savigyna. Kaip apsaugoti save nuo emocinio ir psichologinio smurto?
Ketv.Gegužės21

NAUJA! Psichologinė savigyna. Kaip apsaugoti save nuo emocinio ir psichologinio smurto?

Modulis: Motyvacija ir emocijos 2020-05-21Julius Tilvikas Plačiau
  • Visi susiduriame su žmonėmis, į kuriuos atsitrenkiame tarsi į sieną. Jie atrodo agresyvūs, pikti, nepalaužiami, nenorintys mūsų nesuprasti, besirūpinantys tik savimi ir savo interesais. Ką daryti, jei tokių individų neina išvengti? Jei tai kolegos, vadovai, pažįstami ir, dar blogiau... šeimos nariai? Jei prieš juos atrodome menki ir neįgalūs, lyg musė prieš dramblį?
  • Ar tai situacija be išeities, kai lieka tik panarinti galvą ir kentėti? Ne! Nuo jų galima apsisaugoti ir geriausia tai daryti, jų pačių galią, nukreipiant prieš juos pačius. Tai ir mokysimės daryti – gintis nuo psichologinių ir emocinių atakų.

Mokymai skirti visiems besidomintiems žmonių bendravimu, taip pat nuolat susiduriantiems su agresyviais ar pasyviai agresyviais žmonėmis.

Suskleisti

Pavasario semestre lankiausi aštuoniose paskaitose. Įgyjau netikėtos patirties pačia geriausia prasme! Lūkesčiai ateinant buvo vienoki, bet gavau visai ką kita: norėjau praplėsti turimas žinias, tačiau atsitiko taip, kad įgyjau daug naujų. Buvo temų, apie kurias visai nebuvau girdėjusi. Labai pradžiugino skirtingi lektoriai, įvairiai pateikta informacija, kurią jau kitą dieną galėjau pritaikyti gyvenime. Rekomenduoju šiuos mokymus visiems: draugams, kolegoms, pažįstamiems, nes ši patirtis yra neįkainojama ir neišdildoma.

AušraMokymų dalyvė
Daugiau atsiliepimų

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

PsichologijosMokykla360 mokymų koordinatorė Evelina Misevičiūtė-Urbonė Mokymų koordinatorė

evelina@psichologijosmokykla360.lt
+370 691 63000 Kur vyksta paskaitos?

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą